У сучасному світі вона є нормою й основою будь-яких здорових відносин. Це – ставлення, що формується на визнанні універсальних прав і основних свобод людини. І у цьому контексті варто згадати про відносини між медичними працівниками та пацієнтами. Засновані на взаємній повазі та довірі, вони є наріжним каменем якісної медичної допомоги.

Лікар та пацієнт мають поважати один одного. У пацієнта є право на прозору комунікацію з усіма, хто забезпечує його лікування: право знати, що з ним відбувається, розуміти, чому обрані ті чи інші схеми лікування, якими є прогнози на одужання. Медичний працівник, у свою чергу, має право на повагу і толерантне ставлення до себе, своїх знань та досвіду з боку пацієнта та його рідних.

Пацієнт заслуговує на отримання якісних медичних послуг і повагу з боку медпрацівників незалежно від своєї національності, гендерної ідентичності, статі, віку, соціального статусу, релігійних переконань, діагнозу тощо. Толерантне, турботливе ставлення до пацієнта – основа довірливих стосунків і запорука вдалого лікування.

Лікарі щодня рятують життя різним людям. Без емпатії та терпимості це неможливо! І дуже часто все, що потрібно знати: людина, яка звернулася до лікаря, потребує уважного ставлення та допомоги; а спеціаліст у білому халаті – довіри та поваги до своєї праці та знань.